עמית עוז בניינים

שיפוץ בתים עבודות פנים

שיפוץ בתים הינו דבר נפוץ עד מאד. כל מבנה זקוק לשיפוץ כלשהו מידי פעם, עם בעקבות פגיעה, נזק או תקלה כלשהי, ואם בעקבות בלאי טבעי הנובע מן השימוש השוטף בבית. שיפוץ פנימי כרוך בהרבה מאד עבודה – בתכנון מראש, בבחירה של קבלן איכותי, החומרים וכדומה, וכמובן בזמן הביצוע עצמו, שיכול לארוך מספר ימים עד מספר חודשים, תלוי בהיקף השיפוצים. שיפוץ בתים אינו תהליך קל, אך הוא שווה בסופו של דבר את ההשקעה, הן לטווח קצר, בזכות התוצאות הטובות המיידיות של השיפוץ, והן לטווח ארוך, בגלל עליית הערך של הנכס – נכס משופץ תמיד שווה יותר מנכס ישן.

סוגי שיפוץ

שיפוץ בתים כולל מספר סוגים של שיפוצים: שיפוץ דירה – השיפוץ הנפוץ ביותר. זהו שיפוץ שעשוי לכלול רק עבודות קלות כמו צביעה, או עבודות נרחבות כמו הריסה של הקירות הפנימיים בדירה וחלוקה מחודשת של הדירה בעזרת בנייה של קירות חדשים. שיפוץ בתים פרטיים – דומה עד מאד לשיפוץ דירה, אלא שכאן השיפוצים בדרך כלל רחבים יותר, וגם מתפרשים על שטח רחב יותר. שיפוץ בתים משותפים – בניינים משותפים זקוקים גם הם לשיפוץ מידי פעם, בעיקר לשיפוץ חיצוני. שיפוץ מבנים מתמקד בדרך כלל בדלת הכניסה, בגינה, בחיפוי החיצוני של המבנה ובחיזוק עמודי הבניין וקירות הבטון שלו.

בחירה של קבלן שיפוצים

כדי לערוך שיפוץ כמו שצריך, יש לבחור קבלן שיפוצים אמין, מקצועי, איכותי אשר נותן גם שירות אדיב והוגן. קבלן שיפוצים מקצועי יטפל בכל תחומי השיפוץ מן השלב הראשון ועד השלב האחרון, וידאג גם להעסיק עובדים תחתיו, כדי שיבצעו את העבודות שאותן הוא אינו יכול לבצע בעצמו, כמו למשל עבודות אינסטלציה וחשמל, או עבודות שיש בהן צורך ביותר מעובד אחד, כמו בנייה, ריצוף וכדומה. קבלן שיפוצים אמין ייתן ללקוחות שלו אחריות של שנה אח לפחות על העבודות שהוא מבצע, ואף יבצע בדיקה יסודית של הבית לאחר השיפוץ, כדי לוודא שאין תקלות לא צפויות או בעיות אחרות. כדי לבחור קבלן שיפוצים רצוי מאד לבקש המלצות עליו, וגם לראות עבודות קודמות שלו.

האם חסרים בארץ בעלי מקצוע טובים?

אכן חסרים קבלנים טובים אשר מצליחים לשלב בין דייקנות ופדנטיות, לצד ביצוע עבודה תחת לוחות זמנים צפופים אומנם אך עדיין ניתן יהיה להשיג תוצאות נאות עבור הלקוח. לרוב פשוט אין עניין או סבלנות על מנת לגלות מספיק הבנה או פשוט מתוך חוסר עניין בלקוח, כך שמדובר בהבדלי תרבות ורמת חשיבה נמוכה יותר אשר לא מאפשרת התקדמות נאה. הדבר אומנם משפיע על הנראות הסופית של הפרויקט אך כך הדברים מתנהלים כרגע ואיך שהוא זה עדיין עובד, אומנם ישנם הרבה לקוחות מאוכזבים אך השוק ממשיך להתנהג כרגיל.

עמית עוז

עמית עוז בניינים הינו קבלן לשיקום מבנים, עבודות גובה משולבות פיגומים וסנפלינג..