חידוש קירות, שפכטל

הרבה מאוד אנשים הגרים בדירות שכורות או בעליהן של דירות, בוחרים מדי פעם באפשרות של חידוש קירות. לעיתים הטיח מתקלף, הצבע הוא לא כפי שהיה בהתחלה וכל חלל הבית, נראה מוזנח במקצת. קיום על ידי מריחת שכבות של שפכטל, ניתן להשיג תוצאות מרהיבות ובדירות ישנות, אף טובות יותר מיום בנייתן.
במידה ואתם מעוניינים לחדש את הקיר שברשותכם, ריכזנו עבורכם מספר עצות:
גימור שפכטל אמריקאי
ישנה אפשרות לחידוש קירות ברמה חלקה, על ידי שימוש בשפכטל אמריקאי. מדובר על חומר המחליק את הקירות ומעניק להם מראה אחיד. שפכטל אמריקאי הינו חומר מוכן בעל מרקם רך ועדין, אשר נמרח בקלות ומותיר מאחוריו, פיניש חלק לגמרי. בנוסף, ישנו השפכטל גבס המשמש לסתימת חורים וסדקים בקירות. ישנם סוגים רבים של שפכטל וכדאי לבחור בחומר עמיד בכל תנאי מזג האוויר שנמרח בקלות על הקירות. עבודת השפכטל דורשת מיומנות רבה ומומלץ שאיש מקצוע בעל ניסיון יבצע אותה.
תיקוני טיח גבס

זוהי אפשרות חידוש הקירות המינימאלית ביותר. ישנם מקרים שבהם התקרה או אחד הקירות, מתקלף עקב רטיבות או סדק וצריך לתקן את הטיח, על מנת להכין את הקיר לטיפולים נוספים. תיקוני טיח גבס הינם אפשרות זולה מאוד וניתן להשתמש בהם כדי לשפר את מראה הבית. תיקון זה מתאים גם לאזורים בהם התפורר הטיח או התנתק מהקיר, אך מדובר בפיניש גס יותר ביחס לשפכטל האמריקאי.
מחיר הצביעה יכול להיות גבוה אם יש לכם שטח בית גדול עם הרבה חללים שצריך לצבוע.
צבע דקורטיבי
באמצעות צביעה דקורטיבית הבית מקבל מראה יפה ומשודרג. הצביעה מעלה את ערכו של הבית, ומוסיפה לו פן אומנותי. באמצעות הצבע ניתן לעצב מחדש את חדרי הבית האפורים והסטנדרטיים. שימוש בטכניקות צביעה שונות, אפקטים וציורים על הקיר יוצרים ביחד הרמוניה מושלמת. מעבר למראה הדקורטיבי, ישנה גם הקרנה של האישיות והאופי של בעלי הבית. צבע זהוב יכול לשדר אווירה של אנשים אמידים ואילו צבעי אדמה יכולים לשדר, מראה של אנשים חמים.
צביעת הבית
אם בחרתם לצבוע את הבית, צביעה הינה אפשרות טובה לשנות את מראה הבית ולהוסיף לו יופי. חשוב לוודא שמי שמבצע את הצביעה, מבין בעבודתו ויכול להתאים את הצבע המתאים ביותר לחלל הבית. כמו כן, לפני הצביעה צריך להכין את הקירות. רצוי להחליק אותם באמצעות שפכטל ולסתום חורים וסדקים. לאחר מכן, ניתן לצבוע בשתי שכבות של צבע.
יש יתרון חשוב מאוד לגבי שימוש בצבע מבחינת הגמישות בחומר. ניתן לשנות את מראה הקיר ולצבוע שוב בכל רגע נתון.

להגיב