שיקום מבנים מסוכנים

עמית עוז בניינים

עמית עוז בניינים הינה חברה המתמחה בעבודות שיקום וחיזוק מבנים, הפועלת בשיתוף עם מהנדסים המייצגים את הפרויקטים מול הרשויות השונות. לחברה ניסיון עשיר ומוכח בהתנהלות מול ועדים, מחלקות לשימור מבנים, מחלקת מבנים מסוכנים ומפקחים מטעם המדינה..

שיקום מבנים מסוכנים –  עמית עוז שיפוץ בניינים עוסק כבר שנים רבות במתן עזרה, לצורך ליווי המבנה עד לשלב של ביטול צווי הריסה. לצורך עבודה לצד עיריות שונות, אנחנו ערוכים עם צוות מהנדסים וקונסטרוקטורים מנוסים בפרויקטים מסוג זה. ישנו גם צוות משפטי, לצורכי הגשת טפסים ופניות וכן ייצוג בפני תביעות והסרת צווי פינוי. החברה רכשה ניסיון לאורך השנים עם צוות מוכשר אשר עומד לצידכם ויכול, להחזיר את המבנה שלכם למצב מחודש ומחוזק.

שיפוץ בניינים –  מעבר לתחזוקה השוטפת אנחנו נדרשים מידי כחמש עשרה שנים במבנים ישנים, לערוך שיפוץ חיצוני ואיטום המעטפת החיצונית. ישנם בניינים אשר הוזנחו וצריך לפרק חיפויים ישנים, אשר מתנתקים או טיח ישן. הנראות של בניין מוזנח משפיעה על ערך הנכסים כאשר ניתן, לחדש את הנראות הכוללת של המבנה. ישנם מבנים בהם צנרות ישנות עדיין תלויות באוויר, כך שניתן לפרק אותן ולהסתיר מערכות חדשות בתוך הקירות. עבודות צביעה וחידוש יכולות להעלות את ערך הנכס, כאשר כל דיירי הבניין נהנים מהשבחת הדירות.

שיפוץ חזיתות – חזית הבניין משדרת אופי ואישיות למבנה וכן, גם רמת איכות ועוצמה. שיפוץ חזיתות בהחלט יכול לתרום רבות, להשבחת המבנה כולו. בבניינים רבים לאורך השנים, הרכיבו מזגנים בחזיתות המבנים, אשר פוגעים במראה הכולל ומורידים את ערך הנכס. בחזיתות רבות ניתן לראות אלמנטים דקורטיביים, מזעזעים מתקופות ישנות אשר ניתן להחליפם בקלות וחבל לשמר אותם.

שיקום בטון – שיקום בטון וטיפול בעמודים הינו הכרח, לצורך תחזוקת הבניין וחיזוק המבנה. במקרים של עמודי בניין פגועים כאשר הברזל כבר בולט וישנם סדקים, נדרש הועד להזמין בדחיפות קבלן לצורך שיקום הבטון. אסור להזניח את עמודי המבנה שכן, הקורוזיה אשר מתפתחת בתוך העמוד תמשיך לפגוע בחוזקו של העמוד, עד אשר יהיו סדקים אשר מחלישים את כוחו. על הקבלן המבצע להיות בעל יכול וניסיון לטפל בעמודים, עם רמת אחריות גבוהה מהרגיל ולהשתמש בחומרים ובמפרטים מיוחדים לשיקום בטון. במבנים בהם העמודים נשחקו לגמרי ישנו הצורך להוסיף ברזל חדש ולעבות את העמוד, תוך כדי פתיחת העמוד הישן וטיפול בקורוזיה. את העמודים מעבים על ידי הוספת ברזל ועיבוי הקוטר, המקיף של העמוד הישן.

חיזוק מבנים – כחלק מהכנות לרעידות אדמה ישנו הצורך לחזק את המבנה, על ידי הוספת עמודים חדשים ובדיקת רצפות המבנה הקיים. מדובר בפרויקט נרחב אשר דורש עבודות תשתית נרחבות, כאשר ישנו צוות מהנדסים אשר בודק את יציבות המבנה ומתכנן את הדרכים לחזק אותו. בדרך כלל מדובר בהוספת עמודים לצד המבנה, אך במקרים מיוחדים ישנו הצורך להוסיף קורות תמיכה ואף, לעבות את הרצפות בקומות השונות.

תוספות בנייה – בבניינים רבים ניתן להוסיף מרפסות שמש אשר מרחיבות את השטח של הדירות, כך שניתן לקבל גם השבחה לנכס וגם מרחב נוחות איכותי. מרפסות יכולות לשפר את התנאים עבור דירות רבות, אשר מאפשרות לדיירים תחושה של מרחב ושטח אירוח נעים. במבנים רבים ניתן יהיה להוסיף ממדים הבנויים לצד המבנה, כאשר תוספת ממדים גם תורמת לחיזוק המבנה.

תמ"א 38 – החברה עובדת גם כחברת ליווי ופיקוח על פרויקטים של תמ"א 38 לצד יזמים שונים ומאפשרת, חבילת שירות לבעלי מבנים אשר עומדים בקריטריונים. עמית עוז בניינים, עוסק בשנים האחרונות התיווך וחיבור בין יזמי תמ"א 38 שונים ובין בעלי הדירות אשר צריכים חברת פיקוח וליווי של הפרויקט.

פרויקטים עירוניים – במסגרת עבודתנו אנחנו גם מבצעים פרויקטים של פיתוח עירוני, לצד עיריות שונות כאשר עלינו לעמוד בתקנים גבוהים ותחת פיקוח צמוד. החברה מבצעת עבודות עפר ופיתוח כאשר ניתן גם, להזמין שירות למבנים פרטיים או פיתוח פרטי.

פיגומים – עמית עוז פיגומים הינה חטיבה חדשה יחסית אשר מפעילה צוות מקצועי להרכבות של פיגומים מסביב לבניינים. לחברה ישנו מנוף הרמה ופיגומים המותאמים לרוב הבניינים ומספקים משטח עבודה בטוח לפועלים.