שיקום בטון

יסודות בטון בבנייה

אחד החומרים החזקים ביותר הנמצאים בשימוש בתחום הבנייה הוא הבטון. הבטון הוא ערבוב של חול, חצץ מים וצמנט שיותר חומר עמיד וחסון ביותר. בשל תכונותיו אלו, הבטון הוא חומר גלם חיוני עבור יסודות וחיזוק בניינים, שצריכים להיות חזקים ויציבים. היות והבטון הוא חזק וקשה כל כך, אתה תזדקק למכשור מיוחד ולטכניקות מתאימות כדי לקדוח בו או לנסרו.

בעת בחירה של יסודות בטון שהיית רוצה לבית החדש שלך, אתה עלול להיתקל במספר רב של סוגים ואף לחוש תחושת בלבול. מה היתרון של בחירה אחת על פני אחרים?

ישנם כמה היבטים שאותם אתה צריך לבחון בעת בחירה בין היסודות השונים. יסודות בטון יצוקים נמצאים בדרך כלל ברוב הבתים והבניינים. בניגוד לבניין או למבנה ענק, הבטון היצוק הוא מספיק כדי לשמש כבסיס. קבלני בטון יציעו לך בטון מחומר חזק יותר ושטוב יותר לעבוד איתו.

כוח

יש יסודות בטון שיוצרים כמות יוצאת דופן של כוח וביטחון למבנה, מה שהופך אותם לבחירה המועדפת עבור בעלי הבתים. יש להם נקודה חזקה של דחיסה וכפיפה מעבר לזה של בלוק מבטון והם מעניקים את חובת הבטיחות.  עמודי בטון יציבים במיוחד מספקים בנייה בטוחה, יציבה ועמידה בפני אקלים קשה. בניגוד לסוגים אחרים של יסודות, שאפילו לא יצליחו לעמוד ברעידת אדמה או תנועה קלה של האדמה. ולכן בשל עמידתו מומלץ להשתמש בבטון, לא סתם הוא החומר הנפוץ ביותר בתחום הבנייה.

הגנה

הבטון יעניק הגנה על ביתך או על העסק שלך מנזקי מים, רעידות אדמה וכדומה. כוח מוגבר, צפיפות ובנייה משותפת עם קירות בטון עלולים להפחית באופן דרמטי את בעיות המים ולמנוע דליפה אפשרית. הבטון הוא גם עמיד מפני אש, הוא מעניק לדיירים את ההזדמנות לפנות את השטח לפני התפשטות האש.

תחזוקה חינם

כמעט ואין צורך לבצע תחזוקה על בסיס בטון יצוק בשל ההתנגדות שלו לריקבון ודעיכה. ליסודות הבטון יש תוחלת חיים ארוכה יותר בהשוואה לבלוק. לכן לא תצטרך להדאיג את עצמך עם בעיות תחזוקה ושימור.  

ישנם מספר גורמים שכדאי לשקול בעת בחירת הקבלן לבניית ייסוד הבטון:

1) זמן הניסיון שלו בתחום, זה יגרום לך לתחושת ביטחון ואמון בקבלן. בנוסף לכך ככל שהניסיון שלו רב זה יבטיח לך תוצאה מושלמת.

2) תדרוש מהקבלן לראות דוגמאות ותמונות של עבודות דומות.

3) תפנה ללקוחות ששכרו את שירותיו בעבר כדי לקבל המלצות כנות.

4) תוודא שהוא מורשה ומומחה בתחום יסודות הבטון.

ברגע שאתה מוצא קבלן שמספק לך את מלוא הביטחון בעבודתו חשוב לקבל הצעת מחיר כתובה ותאריך צפי לסיום הפרויקט.

 

לבסיס בטון יצוק יש יתרונות על פני בלוקים וסוגים אחרים של יסודות. בסיס עמיד פירושו בית הרבה יותר בטוח ועמיד בפני שינויים לא טבעיים. יתרון נוסף הוא הגנה מפני נזקי מים ואש. בנוסף לכך, עצם העובדה שלא תצטרך לדאוג לשימור ותחזוקה של יסודות הבטון בביתך, יהיה לך יותר זמן לדאוג לתחומים חשובים יותר בבית שזקוקים לתשומת הלב שלך.