עמית עוז בניינים

מטבחים מודרנים

המטבח הישן בבית הורינו שימש בעבר, כמפעל יצרני של מזון המפיח ריחות של אוכל. לרוב היינו מוצאים את ההורים מזיעים במטבח ובהרבה בתים, המטבח היה מקום לח ומחניק. מטבחים מודרניים

מטבחים מודרניים קיום הינם מקום בילוי והנאה, כאשר ניתן ליצר אווירה של בר אוכל או מסעדה. החדר עצמו יכול להיות מעוצב, ליצירת נוחות ובשילוב עם מטבחי יוקרה ניתן לקבל מראה יוקרתי. ניתן להנמיך את התקרה על ידי שימוש בלוחות גבס ולפזר תאורה נעימה, אשר מייצרת אווירה ומותאמת לפי מצב הרוח.

מערכת הגברה יכולה לתרום גם היא לאופן האירוח, כאשר ניתן יהיה להשקיע את הרמקולים בתוך התקרה. מערכת הגברה נסתרת הופכת לשכיחה יותר, כאשר ניתן לראות בהרבה מטבחים מודרניים את השימוש במערכת הגברה נסתרת.

במטבחי יוקרה רבים ניתן לראות גם את השימוש, בקרניזים ואפילו תאורת לד בעלת גוונים שונים. האופן בו תקרת גבס מונמכת וקרניזים משתלבים, נותן למטבח מראה משתנה. כאשר ניתן לקבל בר מזון או אפילו בר משקאות מגניב לאירוח מושלם.

הסלון המסורתי מעולם לא היה מקום אירוח תוסס, שכן אין נוחות בהגשת משקאות או מזון והמארח חייב לספק סוג של בידור. אין יותר קל מלארח חברים על הבר במטבחי יוקרה כאשר, יושבים על משקה או טועמים מאכלים מפנקים.

הגריל יכול להיות שקוע בתוך האי, כך שאין צורך לצאת החוצה ולהדליק את המנגל. ימי החום עוד לפנינו והחשק להזיע בחוץ, מוריד אותנו לפעמים מהרעיון של אירוח.

הרבה יותר מושך ונעים, פשוט להדליק את הגריל הביתי כאשר נמצאים במטבח ממוזג ונוח. אין צורך לעבוד עם גחלים או להזיע בחוץ, שכן ניתן לקנות מנגל ביתי משולב עם הגז הרגיל. ניתן לראות בהרבה בתים ודירות מטבחי יוקרה אשר בהחלט הפכו את הבית למקום הרבה יותר מהנה, גם עבור הילדים וגם עבור ההורים.

כיום ניתן לראות שגם הגברים לוקחים חלק פעיל מאוד במטבח, כך שלמעשה כבר קשה לקרוא ולהשוות מטבחים מודרניים למטבח המסורתי. שני ההורים יכולים לעבוד ביחד במטבחי יוקרה, על מנת ליצר הנאה משותפת עבור כל המשפחה.

מטבחים מודרניים בהחלט הופכים את חיינו למהנים יותר וכך גם בחגים כאשר ניתן להפיק הנאה, על ידי השימוש במטבח הביתי.

בישול נעים!!!

עמית עוז

עמית עוז בניינים הינו קבלן לשיקום מבנים, עבודות גובה משולבות פיגומים וסנפלינג..