ניקיון כתמים של צבע עם השיפוצניק (השיפוצניק של יעקובי)

ניקוי דירה לאחר שיפוצים- איך לעשות את זה נכון?
ניקיון הדירה לאחר שיפוצים או תוספת בנייה מהווה תהליך מורכב ומייגע, אשר דורש גם לא מעט מאמץ פיזי. בנוסף, מצריך הניקוי זמן, מיומנות וידע.

זוהי הסיבה לכך שרבים בוחרים להסתייע בשירותיה של חברת ניקיון, בעוד אחרים שמעדיפים להכין את הבית למגורים באופן עצמאי עשויים להתאמץ לחינם ולנקות באופן בלתי יעיל, ואף לגרום לנזקים בעקבות שימוש בחומרים בלתי נכונים. בין אם מדובר בניקיון דירה חדשה שאך נבנתה, ובין אם בשיפוץ או תוספת בנייה, קרוב לוודאי שהבית יראה כמו אתר בנייה ויהיה עמוס בפסולת בניין, אבק, כתמי צבע, ושאריות של מלט\רובה\טיט על הריצוף.

בשלב זה לרוב עולה ההרהור "מאיפה להתחיל", ולא מעט אנשים מרימים ידיים ומחליטים להזמין חברת ניקיון שתעשה עבורם את העבודה.

תוכנית עבודה מסודרת ורב-שלבית
יחד עם זאת, לכל אחד מאיתנו קשה להיפרד מ-1,000 עד 2,500 ₪ (תלוי בגודל הדירה ובמספר החדרים), זאת מבלי להתייחס לתוספת הברקה (כ-10 ₪ לכל מ"ר) ותוספת הזזת ריהוט (תוספת של 20%-30% מהמחיר).

אז מוטב להפשיל את השרוולים, ולבנות תוכנית עבודה מסודרת ורב-שלבית, שתסייע לכם לבצע את הניקיון באופן יעיל תוך חיסכון בזמן. את המשימות יש ליישם בהתאם לסדרי עדיפויות, כשהשלב הראשון כולל את פינוי כל פסולת הבניין שעוד נותר בדירה. בשלב הבא יש לשאוב את האבק ולהסיר את שכבת הלכלוך הראשונה.

הצעדים הבאים מורכבים מהסרה וגירוד כתמי הצבע ושאריות המלט מהרצפות, וניקיון יסודי של התריסים, המסילות והחלונות. לאחר מכן ניתן לפנות אל ניקוי הדלתות והמשקופים, ארונות הקיר וארונות המטבח, ולבסוף לנקות ולחטא את המקלחות וחדרי השירותים, כשהתהליך מגיע לסיומו עם ניקיון יסודי היקפי, לרבות שטיפת הרצפות.

"השיפוצניק" של יעקובי וחומרי ניקוי אחרים
ניקיון דירה חדשה או משופצת שונה לחלוטין מניקיון שוטף, והוא עשוי להצריך שימוש בחומרי ניקיון חזקים במיוחד. שימוש בחומרים בלתי נכונים עלול להסב נזק בלתי הפיך לסנטריה, הקרמיקה והרצפות.

על כן, בטרם השימוש בחומרים הללו חשוב להקפיד ולעיין היטב בהוראות השימוש, ולנסות את המוצר במקום נסתר, זאת לצורך הווידוי שהחומר אכן בטוח לשימוש ואינו גורם לנזקים. אחד החומרים המומלצים לשימוש הוא "השיפוצניק" מבית יעקובי, המיועד לניקוי לאחר שיפוץ והסרת לכלוך קשה ושאריות פוליש.

החומר משווק אל הצרכן בבקבוקים של ליטר אחד או בג'ריקנים בנפח של 3 ליטרים. חומר מומלץ נוסף מבית יעקובי הוא מסיר מלט לאחר שיפוץ, המשמש להסרת "ערפל" המלט מאבן קוורץ, אבן, גרניט, מרצפות, פנלים וכדומה. המוצר משווק בבקבוק בנפח של 2.5 ליטרים. בהצלחה.