שפכטל אמריקאי עם מרקם חלק

שפכטל אמריקאי משמש כחומר לעבודה עם קירות גבס כאשר התפקיד הראשי של חומר זה הינו להדביק את הניר ללוחות הגבס ולחבר בין חלקים שונים, לאחר שראו את יכולתו של השפכטל אמריקאי להיות בעל מרקם חלק מאוד המאפשר לאחר ייבוש לעבור שיוף עדין ביותר המוציא שכבה חלקה כמו שיש.

שינוי זה בין חומרים מהדור הישן גרמו לאנשים רבים לשנות את התפיסות שלהם לגבי רמת החלקת הקירות בעזרת שפכטל אמריקאי כאשר התחושה הרווחת היא שחומר זה מעניק לבית את הגימור המושלם ולכן חומר זה הופך עם הזמן להיות שפכטל שכיח בכל בית בישראל.

בעבר היו משתמשים בחומר כמו שליכט אשר היה בעל פיניש לא חלק, לעומת השפכטל אמריקאי אשר הינו בעל מרקם כל כך עדין עד שחומר זה נמרח בקלות על הקירות.

שפכטל ושימוש נכון…

ישנם סוגים רבים של שפכטלים אשר ניתן לעבוד איתם במצבים שונים כמו מריחת שפכטל חוץ כאשר מטפלים בקירות חיצוניים וצריך חומר חזק אשר יכול לעמוד במזג אוויר חם וקר. לעומת שפכטל על בסיס גבס אשר אינו עמיד למזג אוויר רטוב מידי וצריך לעבוד עם חומר זה רק בתוך הבית, שפכטלים שונים משמשים גם למריחה לצורך יישור הקירות וגם לסתימת חורים וסדקים בקירות.

חשוב מאוד להתאים את סוג השפכטל לפי מצב הקירות ולעבוד עם שפכטל נירוסטה רחב אשר משמש ככלי מצוין לצורך עבודות מסוג זה.

ניתן להגיע לכל מיני רמות שונות של החלקת קירות והכול תלוי בסוג החומר ורמת המקצועיות של השפכטליסט אשר איתו אנחנו עובדים.

צביעת בתים לשם מה?

צביעת בתים נערכת מידי כמה שנים לצורך חידוש פני הבית והבאתו למצבו המקורי, על ידי צבעי מקצועי אשר משתמש בצבעים איכותיים המותאמים במיוחד לצביעת בתים. צבעי טוב יכול לחדש לגמרי את תצורת הבית ולהעניק לחלל מראה חדש, זאת תוך כדי עבודה לצד מעצבי פנים אשר מכתיבים את החזון הראשי אשר לפיו העבודה מתקדמת וניתן לראות צביעת בתים מושלמת על גבי הקירות. ניתן תמיד לשנות את המראה הסופי מאחר ואחרי הכול מדובר בצביעת בתים וצבע יכול להיות מוחלף הגוונים שונים המותאמים מראש בחנויות השונות למכירה צבע אקרילי על בסיס לבן עם פיניש משי. הכול כמובן תלוי באיכות של אותו צבעי ויכולתו ליצר ערך עבור הלקוח אשר אצלו הוא עובד, ניתן להשיג תוצאות טובות יותר אם יש פיקוח של בעל מקצוע נוסף כמו קבלן צבע או שיפוצים.

להגיב