ניקיון לאחר צביעה

החלטת להחליף את הצבע של הדירה ?

הפעם אתם הולכים להשתגע בכל מה שקשור בצבע של פנים הבית ?

רוצים לחדש ולרענן את הצבע בקומת המשרדים שלכם ?

אין כל ספק בעניין, זה טוב וזה מרענן, צבע חדש מכניס חיים חדשים. כל אחד מאתנו אוהב לראות גוונים חדשים סביבו, אם זה בחדר השינה, או במשרד, בחדרי הילדים , או אפילו בלובי של הבניין. כייף ונעים לראות סביבנו גוונים חדשים ולא מוכרים, צבעים חדשים שמרעננים לנו את האווירה סביבנו, אבל איך נעשה זאת בלי לפגוע בשאר החפצים ?

מצב הרצפה ? הכנה מקדימה, חובה !

לפני שאתם ניגשים לצבוע, חלה עליכם החובה בראש ובראשונה, או להניח קרטונים סמוך לקירות,סביב פנים הדירה, או לפרוס גליל ניילון לכל האורך. דבר זה ימנע מכם מלחמות מיותרת, ושעות נוספות של כריעה על הברכיים, וגרוד טיפות צבע שנפלו במהלך הצביעה. שלא נדבר חלילה על מקרה שנשפכה כמות של צבע בטעות ואז, עבודת הניקיון הופכת למשימה בפני עצמה, קשה ומייגעת.

קבלו בניקיון, טיפ מבריק !

היות והצביעה מתחלקת לשניים, צביעה בצבעים אקריליים, וכן צביעה עם צבעי שמן, וכן אופן הניקיון שלהם הוא כאמור שונה.

ניקוי צבעים אקריליים: ננקה בעזרת מטלית לחה\רטובה וכמובן שכמה שיותר קרוב לזמן הצביעה, כך יהיה יותר טוב. במקרים כאלה הצבעים עדיין רכים וטריים ובמידה והם התקשו ואינם מתנקים בקלות, נרכוש באחת מחנויות הטמבור הסמוכות אלינו, מגרדת, שבסופה ישנו להב של סכין יפני. סוג זה של שפכטל חד, יסיר את כתמי הצבע וגם את אלו העקשניים ביותר.

ניקוי צבעי שמן : גם כתמים קשים שכאלו ניתן להסיר, אפילו בקלות.  גם כאן נשתמש במגרדת, אלה שכאן נוסיף גם טרפנטין, ויחד עם סמרטוט ספוג בחומר וסקוץ' יעשו לכם את העבודה לקלה וזריזה.

במקרים של כתמי צבע קשים ניתן לעבור עם סטימר הפולט אדים חמים בלחץ, כך שרוב הכתמים יעלמו. באם אין אפשרות לשימור במסיר אדים, ניתן לרכוש בחנויות חומר ניקוי המותאם לניקיון אחרי עבודות צבע ושיפוצים. 

עטיפה של ריהוט הדירה.

יש לכם חפצים ורהיטים שקניתם ואספתם במרוצת השנים, אתם בטח חסים עליהם והם יקרים וקרובים מאוד לליבכם. עליכם לדעת שאתם חייבים לעטוף את הרהיטים היטב, הן מטיפות הצבע שעלולות להתרוצץ בדירה בזמן הצביעה והן מהאבק שיאפוף את הבית בזמן השיוף. אל לכם לחשוב שמדובר בקצת אבק או כמה טיפות צבע, עליכם להיות ערוכים לכל תרחיש אפשרי. אתם בטח לא רוצים כתם או גוון אדום, על ספת העור שלכם אשר אינו יורד בקלות.

סיכום דברים :הכנה מקדימה לפני הצביעה, מהווה שמירה על החפצים !!!

למדנו שבין היתר, לפני עבודת צבע בבית יש לנו כמה וכמה הכנות מקדימות , הכנות מסוג כזה שאיש לא יעשה עבורנו. בעלי המקצוע שיגיעו אליכם אדיבים ככל שיהיו, בטח ובטח לא יעסקו בזה… החובה חלה עליכם בלבד ! ואם אתם חסים על הרכוש היקר שלכם, תדאגו לעטוף ולארוז כל מה שרק אפשר בצורה מסודרת. עבודות אריזה טובה, תאפשר לכם שקט נפשי בזמן העבודה ובטח שגם לאחריה.

להגיב