הכנת שפכטל

קבלן שפכטל

בין אם מדובר בעבודת שפכטל מדויקת לקירות פנימיים ובין אם מדובר במריחת שכבה חיצונית, שפכטליסט מקצועי צריך להיות מנוסה ובעל "יד" טובה לדבר. למרוח שפכטל על סדקים ותיקונים קלים, כל אחד יכול ללא הכשרה או ניסיון. למרוח שפכטל על אזורים נרחבים מצריך יד מקצועית אשר מפלסת ומפזרת, את החומר בצורה שווה על הקירות. קבלן שפכטל מקצועי צריך לדעת להכין את הקירות, על ידי חריצת סדקים ומילוי החומר מתאים. במקרה של התפוררות הקיר יש למרוח פריימר בונדרול או אם, ישנם סדקים עמוקים וצריך להשתמש בחומרי איטום. במקרים של התפוררות הטיח, נדרשת עבודת תיקונים לטיח לפני מריחת שכבות של שפכטל סופי. כך שצריך הבנה מקצועית, על מנת לקבל עבודה איכותית ובעלת עמידות לשנים ארוכות. אפילו מריחת השפכטל צריכה להיות בשכבות דקות ומדויקות, על מנת שהחומר ייתפס היטב לקירות.

ישנם חמישה דברים שצריך לבדוק כאשר אנחנו מחפשים בעל מקצוע מומחה לשפכטל:

  1. לא כל צבעי הינו שפכטליסט מקצועי ורצוי לראות עבודות קודמות, כך שמדובר על אדם עם ניסיון רחב. חשוב לראות עבודת שפכטל מקצועית כמו החלקת קירות בדירות ישנות ולא רק תיקונים קלים של שפכטל.
  2. בזמן הצעת המחיר, יש לראות את האופן שבו בודק בעל המקצוע את הקירות ואופן ההתייחסות שלו למצב הנוכחי. אין יותר פשוט מלמרוח חומר ללא ביצוע עבודות הכנה ומריחת שכבה של פריימר.
  3. צריך לבקש בזמן הצעת המחיר לקבל, מפרט מסודר הכולל את אופן הטיפול בקירות לפי הסדר, על מנת להשוות עם הצעות אחרות. מפרט מורחב יותר כולל מספר רב יותר של שכבות וכך המחיר, יכול להיות גבוה יותר. עדיף לעבור על כל המפרטים ולהשוות בין כמות העבודה לבין המחיר הסופי.
  4. חשוב לסכם מראש את כמות השכבות של השפכטל ואת אופן השיוף, כל שכבה עולה כסף אך מקדמת אותנו למושלמות. השיוף יכול להיות ידני או בעזרת מכונה וצריך לסכם מראש את כמות השיוף והאם, הקבלן משייף אחרי כל שכבה.
  5. מוטב לסכם בטרם מתחילים עם בעל מקצוע חדש, את נושא הניקיון ורמת השמירה על האבק בבית. אין מנוס מכמות של אבק גדולה מאוד, אך ניתן למזער מעט את רמות הלכלוך על ידי שימוש בשואב אבק. כמובן שמדובר בעיכובים עבור בעל המקצוע ולכן רצוי לסכם זאת מראש.

קבלן איכותי צריך להיות בעל חוש למתן שירות אדיב וסובלני, שכן עבודת השפכטל כרוכה בלכלוך רב. לרוב אנשים נוטים לאבד סבלנות לנוכח כמויות האבק, אשר אופפות כל פינה בחדר ובריהוט. למרות ניסיונות לשמור על מידת ניקיון, כמויות האבק אינן מנוצחות ויש לצפות למידת לכלוך גבוהה. קבלן שפכטל איכותי צריך להיות בעל צוות מנוסה, אשר אורז את כל האביזרים הקטנים ומפנה את רוב הריהוט מהחדר.

לקבלת הצעת מחיר ללא התחייבות צרו קשר עכשיו!!!

להגיב